Innowacyjne metody w świecie motoryzacji – wtryski paliwa

Wdrażanie rozwiązań technologicznych do produkowanych wozów od zawsze było fundamentalnym aspektem zarządzania działalnością w branży motoryzacyjnej i tylko liczące się oraz bogate korporacje miały możliwość bez względu na sytuację na rynku ciągle udostępniać i stwarzać nowatorskie wdrożenia konstrukcyjne. Jednym z istotnych detali konstrukcji mechanicznej wozu od zawsze były wtryskiwacze Common Rail, jakie odpowiadają za doprowadzanie perfekcyjnej mieszanki paliwa i powierza, pod właściwym ciśnieniem i stosownych proporcjach, do silnika. Odpowiednie innowacje i poprawki wprowadzane na przestrzeni lat do wtryskiwaczy Common Rail zaowocowały stworzeniem najpierw wtrysku bezpośredniego, a w ostatnich latach takiego kierowanego w pełni przez elektroniczne komputery samochodowe – wypróbuj wtryskiwacz VDO. {Sterowanie|Kontrolowanie wtryskiwaczy przez pokładowy komputer gwarantuje zdecydowanie poprawniejszą ekonomię jazdy oraz gwarantuje optymalne funkcjonowanie silnika. Można w związku z tym założyć, że coraz to dokładniejsze i poprawniejsze wtryskiwacze przekładają się zarówno na lepsze osiągi silnika oraz rzadsze tankowanie.

Poprawki konstrukcyjne wprowadzane w autach z silnikiem diesla – pompowtryski zastępują pompy roacyjne

Wprowadzanie korekt konstrukcyjnych i inżynierskich do wozów od zawsze było olśniewającym bodźcem do podwyższania jakości pewnych rozwiązań technologicznych. Nie zadziwia w takim razie, że nowoczesne samochody wydają się być bezdyskusyjnym mistrzostwem jeżeli chodzi o wykorzystanie nowoczesnej inżynierii do podwyższania komfortu lub bezpieczeństwa jazdy. Coraz to modniejsze stają się pojazdy o hybrydowym napędzie, inaczej łączące w sobie wszystko to, co najskuteczniejsze w silnikach spalinowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa, oraz ekonomiczne oraz ekologiczne w napędach elektrycznych. Używanie napędu elektrycznego przy centralnej fazie pracy silnika, inaczej jeździe jak w miejskim korku, zezwala o wiele obniżyć wydatki tankowania. Zastosowanie napędu elektrycznego w samochodach na diesla związane jest z utrudnieniami natury technicznej. Silniki na ropę dłużej nagrzewają się pracy, niż silniki na benzynę, dlatego też użycie systemów hybrydowych. Główne marki motoryzacyjne ciągle starają się rozwijać te koncepcje i poprawiać je co generację samochodów, ale udało się to wyłącznie Peugeot i Audi. Mimo wszystko auta te nie zachwyciły kierowców. Użycie w konstrukcji konstrukcji Common Rail, gwarantuje celujących osiągów. Wtryski Common Rail pracujące w jednostce napędowej naszego auta, zapewnią osiągnięcie osiągów porównywalnych z możliwościami silników hybrydowych.

Zobacz także: wtryskiwacz bosch regenerowany cena.

Dodaj komentarz